Blog

Weight Loss Camp

Pentru unii niște poze, pentru noi amintiri pe viață. Dacă ai fost cu noi vei citi acest articol, dacă nu sperăm să te vedem la ediția următoare și să faci parte din gașca noastră faină.

În fiecare an, ne adunăm în jur la 35 de oameni, faini toți și toți avem în comun iubirea pentru natură, mișcare și voie bună.

De vreo 3 ani în același loc, la pensiunea Wild Apuseni din Remeți și sincer nu ai putea găsi o locatie mai potrivită.

O să va las câteva poze dar musai să vă și povestesc. Anisoara și Jean, 2 tineri îndrăzneți te primesc cu drag și îți pun la dispozitie casa lor. O pensiune cochetă de 3 margarete, frumoasă, curată cu o priveliște de vis. Piscina e încălzită, dacă te uiti în stânga ai o mini cascadă, apa curge încet pe stâncă, în cealalta parte ai dealurile, terapie nu alta.

Stăm 3 zile, în fiecare an plecăm tot mai devreme de acasă ca să profităm de timpul petrecut împreună.

Musai cand ajungem să inspirăm aerul curat de munte, admirăm priveliștea și savurăm o cafea cu iz de munte.

Și apoi, trecem la treabă ca nu degeaba ne-am dus. Fiecare participant primește goodie bag să nu se supere chiar așa tare pentru febra musculară ce urmează. ☺️Să continuăm febra musculară din saptamana precedentă, facem un antrenament de tonifiere, afară bineînțeles, lucrând toate grupele musculare principale.

După antrenament, avem cina tematica, diferită în fiecare an, anul acesta tema a fost Veneția, am avut măști colorate și diferite, decorul cu lumânări și flori tot în stil venețian și mancarea:pasteee. Nu mai trebuie sa spun că mâncarea e delicioasă la pensiune și variată. De micul dejun nu mai vorbesc ce belșug dar înca nu s-a terminat ziua de vineri.

Dupa cina, o mica surpriza. A fost ziua Larisei, dupa ce am convins-o ca nu va avea parte de nici o surpriza si nu spunem nimanui ca a fost ziua ei vine tortul si o multime de oameni ii canta “La Multi Ani” Larisei. Am incurcat si lumanarile, ne cerem scuze. Cu ocazia asta, iti mai spunem o data La Multi Ani Larisa, sa ne traiesti cu bucurie si cat mai multe zile de nastre petrecute impreuna.
A zis ca tortul a fost foarte bun, prima intrebare:”e vegan”? laughing asta inseamna sa traiesti sanatos.

Si daca ne lasa vremea, incingeam si un dans langa focul de tabara. Dar nu a vrut. Asa ca am mers la subsol am jucat carti, biliard si ping-pong. Dupa aia am urcat la ultimul etaj, pe balcon gasesti un ciubăr, magic, cu vedere spre dealuri. Cea mai buna relaxare dupa o zi plina si urmeaza una si mai plina.

Trezirea de dimineata necesita putina interventie :) din partea mea, e cam greu cu trezitul ca la 08:00 sa incepem primul antrenament, stretching tot afara.
Dar cu putin delay reusim sa ne adunam si dupa aia iama la micul dejun. Nu pot spune cat de bun mai bine va las niste poze.

Nu avem foarte mult timp liber la dispozitie, cat sa ne tihneasca mancarea si cafeaua(vreo2) si mergem la aqua-gym, in piscina de afara cu privelistea frumoasa, mai antrenam niste muschiuleti in apa si ramanem in piscina, pana la pranz.
Si ca sa fie sigur ca nu ne lenevim dupa mancarea buna☺️ am si plecat in drumetie.

Am decis sa mergem cu masinile pana in Coada Lacului si de-acolo pe jos pana la Cascada Iadolina, frumos traseu, usor, ne-a plouat putin dar a meritat pe deplin.

Dupa cina, ne jucam, pe premii de data asta. Ca iar vremea nu ne-a lasat sa facem focul de tabara.
Si uite asa am adaptat Treasure Hunt la cabana si usor in jurul ei. S-a incins atmosfera mai mult decat ma asteptam :) in sensul bun. Oamenii chiar si-au intrat in rol.

Iar daca sambata dimineata a fost grea trezirea, duminica nici nu mai spun. Dup stretching si micul dejun, am ajuns si la ultimul antrenament din tabara, un joc sportiv tip concurs ca mai aveam premii de dat :).

Cam asta facem noi in weekend-ul sportiv. Multa miscare, multa voie buna, relaxare si socializare in cadru feeric.
Cum spuneam la inceput speram sa faci si tu parte din gasca noastra la anul. Ca noua ne place mult. Promit numa oameni faini si buni.

Va mutumesc tuturor!  Sa vezi in jurul tau atatia oameni dragi si cu suflet mare, nu-i putin lucru, zic eu.